Foto boven: De Deense tanker “Selma Dan” kreeg na een verkoopdokking en een verfbeurt de naam “Astoria”. “Selma Dan” werd na dokking “Astoria”. De Deense tanker “Selma
Lees meerFoto boven: De Noorse OBO carrier “Snestad”, die met een aanzienlijke brandschade Rotterdam binnengesleept werd. Snel herstel van brandschade aan uitlaatgassenketel m.s. “Snestad”. Met een totaal uitgebrande
Lees meerFoto boven: De Liberiaanse tanker “Stolt Idun” kwam voor een roerreparatie en verliet hersteld en onder Griekse vlag de werf. “Stolt Idun” onderging uitgebreide roerreparatie. Enige tijd geleden
Lees meerFoto boven: De Bulgaarse trawler “Zikonija”, in 1976 met een defecte hoofdmotor bij de RDM. Ingrijpende reparatie hoofdmotor “Zikonija”. Enige tijd geleden arriveerde aan onze werf de
Lees meerFoto boven: Hr. Ms. “Zuiderkruis” voor garantiewerk aan de werf. Hr. Ms. “Zuiderkruis” voor garantiewerk aan de werf. Het bevoorradingsschip Hr. Ms. “Zuiderkruis” werd eind juli opgenomen
Lees meerFoto boven: De onderzeeboot Hr. Ms. “Zwaardvis”, die in 1976 in dok 8 verbleef voor haar derde traps onderhoud. (Bron: Nieuws van de RDM, september 1976)
Lees meerFoto boven: Het blussen bij de NW van de met veel rook gepaard gaande brand aan boord van kustvaarder “Anita” in 1977. Bakken water blussen brand
Lees meerFoto boven: Geheel rechts op deze foto: de sleuvengraver “BAR 331” van Brown & Root. Sleuvengravers voor jaarlijks onderhoud in dok 8. De sleuvengraver “BAR 331” onderging
Lees meerFoto boven: Het Soedanese vrachtschip “Maridi” kwam in november 1977 bij de NW voor een indrukwekkende bodemreparatie. “Maridi” met zware bodemschade in dok 6 bij NW. Het Soedanese
Lees meerFoto boven: Hr. Ms. “Zeehond” bij de RDM voor 3e traps onderhoudsbeurt, de eerste van zes stuks. Onderhoud aan onderzeeboten biedt zekerheid voor komende jaren. Al geruime
Lees meer