Foto boven: De pijpenbegraver “Bar 280” die in 1976 een spoedreparatie aan diverse dekwerktuigen behoefde. Spoedreparatie aan “BAR 280”. De pijpenbegraver “BAR 280” kwam eind juni 1976
Lees meerFoto boven: De Noorse tanker “Cis Brövig” kreeg, na lang opgelegd te zijn geweest, een flinke opknapbeurt in dok 10. Tanker “Cis Brövig” weer in de
Lees meerFoto boven: Het Britse containerschip “City of Edinburgh” bezocht de RDM-werf in 1976. Omschrijving: De reden van het werfbezoek aan de RDM van de “City of Edinburgh”
Lees meerFoto boven: De vlet “Dolfijn” met zeilnummer 844, in 1976 gebouwd door leerlingen van de bedrijfsschool van de RDM. Omschrijving: De vlet “Dolfijn” werd in 1976 gebouwd
Lees meerFoto boven: 1-3-1977. De sleuvengraver “BAR 279” RDM-325 van Brown & Root. Sleuvengravers voor jaarlijks onderhoud in dok 8. De sleuvengraver “BAR 331” onderging in de tweede
Lees meerFoto boven: 1-8-1976. De NSU tanker “Doelwijk” (RDM-302) kreeg, na lang opgelegd te zijn geweest, een flinke opknapbeurt aan kraanbaan 1. Reparatie “Doelwijk” hoopvol karwei. De 54.033 dwt
Lees meerFoto boven: Het van “De Schelde” aangekochte Dok 6 (2) wordt hier Dok 10 ingesleept voor een inspectiebeurt. In 1976 werd van de Koninklijke Maatschappij “De
Lees meerFoto boven: De tanker “Fina Italië” (RDM-334) kreeg bij de RDM na een jaar varen de gebruikelijke garantiebeurt. “Fina Italie” onderging garantiebeurt. De 118.000 tdw tanker “Fina
Lees meerFoto boven: De sleepboot “Husky” kwam in 1976 voor roerreparatie bij de RDM; hier het schip gezien vanuit de “Explorer”. Roer van “Husky” snel gerepareerd. De sleepboot “Husky”
Lees meerFoto boven: De RDM verrichtte een spoedreparatie aan het vier ton zware tunnelblok van de Noorse bulkcarrier “Jalta”. Reparatie tunnelblok van bulkcarrier “Jalta” in recordtijd uitgevoerd. Onlangs
Lees meer