Foto boven: 23-3-1933. Voeringsmodel. Meer info volgt t.z.t.
Lees meerFoto boven: 1925-1930. Ketels voor het s.s. “Madoera”. Meer informatie volgt t.z.t.
Lees meerFoto boven: 20-4-1955. Hoofdtandwiel van passagiersschip s.s. “Nieuw Amsterdam” op de draaibank van de RDM. Meer informatie volgt t.z.t.
Lees meerFoto boven: Kees Jansen zijn “Agri Jobber”. De “Agri-Jobber” was een idee met een tractor als een vrachtwagen, waar van alles op gezet of aan gehangen
Lees meerFoto boven: 29-10-1928. Hoofdmachine, bestemd voor s.s. “Barneveld” bij NW/ RDM. Het vracht- en passagiersstoomschip s.s. “Barneveld” van de K.N.S.M. (5597 brt) werd door Scheepswerf
Lees meerFoto boven: Hoogedruk gashouder “Schiebroek” op transport. Meer informatie volgt t.z.t.
Lees meerFoto boven: 10-7-1963. Eén van de 17 schuiven, voor de sluizen in de Haringvlietdam (rivierzijde), in de ketelmakerij van de RDM. Onze deuren zijn groter. Wij in
Lees meerFoto boven: Een ‘extraction tower’, met een gewicht van 210 ton, voor de raffinaderij van de Koninklijke Shell te Pernis. Omschrijving:Voor de raffinaderij van de Koninklijke
Lees meerFoto boven: Een ‘extraction tower’, met een gewicht van 210 ton, voor de raffinaderij van de Koninklijke Shell te Pernis. Omschrijving:Voor de raffinaderij van de Koninklijke
Lees meerFoto boven: Fraai doorkijkje naar het door de RDM geleverde reactordrukvat (1972) van de kerncentrale van Borssele. Omschrijving:In 1969 bestelde de Provinciale Zeeuwse Electriciteitsproductiemaatschappij (PZEM) een
Lees meer