Foto boven: Bovenstaande boeikop is thans vervangen door een bij de RDM in recordtijd gebouwde versie; zie foto’s onder. Scheepsnieuwbouw/ Offshore leverde sterk staaltje offshorewerk. In mei
Lees meerFoto boven: Een zogenaamd “subsea handling frame”, die dient om een aardgasleiding aan de zeebodem te verankeren. Subsea handling frame in supersnelle tijd opgeleverd. Thalassa Offshore (Scotland)
Lees meerFoto boven: Hr. Ms. “Dolfijn” in dok 3 voor een 3e traps onderhoudsbeurt, met in dok 7 Hr. Ms. “Potvis”. Omschrijving: De derde traps onderhoudsbeurt werd uitgevoerd
Lees meerFoto boven: Hr. Ms. “Potvis” (S804) in dok 7 voor een 3e traps onderhoudsbeurt, gefotografeerd vanaf het werkschip “Narwhal”. Omschrijving: De derde traps onderhoudsbeurt met een modernisering
Lees meerFoto boven: Rechts de motor bulkcarrier “Doceangra”, in 1980 bij de RDM in dok 9 voor groot onderhoud. Zeer uitgebreid herstel “Doceangra” in scherpe tijd
Lees meerFoto boven: Het m.s. “Eastern Pioneer” van de Gulfeast Ship Management in Hong Kong. “Eastern Pioneer” kreeg twee nieuwe hulpmotoren. Het m.s. “Eastern Pioneer” (16.000 dwt) van
Lees meerFoto boven: Het containerschip “TFL Freedom” van de rederij Timur Carriers (Pte) Ltd., New Zealand. Twee TFL zusterschepen kregen 120 ton meer bunkercapaciteit. Het containerschip “TFL Liberty”
Lees meerFoto boven: De RDM repareerde tijdens een reis de ladingpompturbines van de tanker “Andros Star”. Reisreparatie ladingpompturbines “Andros Star”. Op 26 december 1980 vloog de heer Hofman
Lees meerFoto boven: In 1981 kwam de Griekse bulkcarrier “Assimina” bij de RDM voor onder meer een omvangrijke motorreparatie. Griekse “Assimina” onderging grote hartoperatie. In de tweede helft van
Lees meerFoto boven: De tanker “Burmah Endeavour” had problemen met haar ladingpompturbines. Afdeling Reparatie actief in het buitenland. De activiteiten van onze afdeling Reparatie beperken zich niet alleen
Lees meer