Foto boven: 5-1-1978. Het booreiland “Orion” werd bij de RDM klaar gemaakt voor transport naar Brazilië. Zelfheffend booreiland “Orion” kreeg zeewaardige behandeling. De afdeling Reparatie verkreeg onlangs
Lees meerFoto boven: Het uitvoeren van een spoedreparatie van een aanvaringsschade aan het ponton “B&R HM 7”. Spoedreparatie in dok 8. Een interessant reparatiejob was de ponton “B&R
Lees meerFoto boven: Een roerkoningset voor een Shell tanker in aanbouw; zie ook de dikke huidplaten van 105 mm. Zware roerstevensecties in aanbouw door Scheepsnieuwbouw & Offshore. Twee
Lees meerFoto boven: Het snelle Japanse koelschip “Rose Mallow” had na een aanvaring op de Noordzee kopschade opgelopen. Kopschade “Rose Mallow” in zeer korte tijd gerepareerd. Na een
Lees meerFoto boven: De “Sedco 135-G” in Europoort; duidelijk zichtbaar is de nieuwe “storeroom” onder het hoofddek. “Sedco 135-G” onderging ingrijpende wijzigingen in Europoort. Een uitermate interessante en
Lees meerFoto boven: De zeesleepboot “Smit Houston” in 1978 in dok bij de NW. Omschrijving: In 1978 onderging de 16.000 ipk zeesleepboot “Smit Houston” een dokbeurt bij de
Lees meerFoto boven: De Griekse bulkcarrier “Suzanne” aan steiger 5 bij de Nieuwe Waterweg; de reparatie is nagenoeg gereed. “Suzanne” kreeg bij Nieuwe Waterweg fikse face-lift. Enige tijd
Lees meerFoto boven: De Zweedse veerboot “Tor Caledonia” kwam in 1978 naar de NW voor een dokbeurt. Schildpad klem tussen kimkiel. De Zweedse veerboot “Tor Caledonia” arriveerde eind
Lees meerFoto boven: Het uitvoeren van een verkoopdokking en huid- en machinereparaties voor de motortanker “Evelyn” in dok 8. Danige drukte in dokhaven.Een recente foto (Foto 1
Lees meerFoto boven: Pootvoeten voor een type “Levingston III” booreiland voor Petrobaltic. Pootvoeten voor Petrobaltic. Zoals bekend heeft de offshore divisie van RSV eind vorig jaar de opdracht
Lees meer