Foto boven: De onderzeeboot Hr. Ms. “Zwaardvis”, die in 1976 in dok 8 verbleef voor haar derde traps onderhoud. Als bekend ligt in dok 3 naast dok
Lees meerFoto boven: Het blussen bij de NW van de met veel rook gepaard gaande brand aan boord van kustvaarder “Anita” in 1977. Bakken water blussen brand
Lees meerFoto boven: Geheel rechts op deze foto: de sleuvengraver “BAR 331” van Brown & Root. Sleuvengravers voor jaarlijks onderhoud in dok 8. De sleuvengraver “BAR 331” onderging
Lees meerFoto boven: Het Soedanese vrachtschip “Maridi” kwam in november 1977 bij de NW voor een indrukwekkende bodemreparatie. “Maridi” met zware bodemschade in dok 6 bij NW. Het Soedanese
Lees meerFoto boven: Hr. Ms. “Zeehond” bij de RDM voor 3e traps onderhoudsbeurt, de eerste van zes stuks. Onderhoud aan onderzeeboten biedt zekerheid voor komende jaren. Al geruime
Lees meerFoto boven: De gerenoveerde Hr. Ms. “Buffel”, in haar oorspronkelijke staat als ramtorenschip hersteld. Hoogwaardig restauratiewerk aan museumschip “Buffel”. Diverse afdelingen van de RDM hebben een interessante
Lees meerFoto boven: Containerschip “Eurofrighter” in dok 9 voor een dokbeurt. Omschrijving: Rond 1978 onderging Containerschip “Eurofrighter” een dokbeurt in dok 9 van de RDM. Citaten: – E-mail, Bas van
Lees meerFoto boven: Een indruk van de laswerkzaamheden aan de oververhitter van de BB ketel van de tanker “Maria Forsyth”. Kwaliteitsreparatie van oververhitter “Maria Forsyth”. Half juni 1978
Lees meerFoto boven: Het Cyprische vrachtschip “Neapolis II” kwam eind 1977 naar de NW met een aanzienlijke huid- en bodemschade. “Neapolis II” onderging forse huid- en bodemreparatie. Het Cyprische
Lees meerFoto boven: Machinekamer- en dekhuisbrand bij de VDSM in het vrijwel afgebouwde containerschip “Nedlloyd Hoorn”. RDM bouwt deel nieuw dekhuis voor “Nedlloyd Hoorn”. De afdeling Scheepsnieuwbouw &
Lees meer