Foto boven: 27-9-1965. m.s. “Gaasterdyk” (RDM-304) met boegschade bij de RDM.
Lees meerFoto boven: 23-7-1963. Het transport en het plaatsen van een nieuwe mast voor m.s. “Lelykerk”. Meer informatie volgt t.z.t.
Lees meerFoto boven: De “Australis” was in september 1976 bij de RDM voor een onderhouds- en reparatiebeurt. Oude dame krijgt na 35 jaar een nieuwe hoed.De R.H.M.S.
Lees meerFoto boven: 2-9-1976. De “Dockyard V” (RDM-227) met bok “Moa” (RDM-324) op sleep. “Dockyard V” en “Dockyard VI” voor onderhoud in dok 7.Eind juni 1976 onderging
Lees meerFoto boven: Eind juni 1976 onderging de sleepboot “Dockyard VI” (RDM-336) een eerste onderhoudsbeurt in dok 7. “Dockyard V” en “Dockyard VI” voor onderhoud in dok
Lees meerFoto boven: 15-9-1971. m.s. “Cunard Adventurer” (RDM-329) vertrekt voor de technische proefvaart. “Cunard Adventurer” voor reparatie aan werf.Een vertrouwd gezicht aan de werf was het verschijnen van het
Lees meerFoto boven: 16-6-1962. De tanker s.s. “Ondina” (RDM-298) met huidschade in dok 10. Deze tanker werd in 1961 door de Rotterdamsche Droogdok Maatschappij voor de N.V.
Lees meerFoto boven: 1-5-1962. De kopschade aan de Italiaanse tanker m.s. “Mar Ligure”. Op zondag 22 april 1962 kwam de Italiaanse tanker m.s. “Mar Ligure” bij Dungeness
Lees meerFoto boven: 15-3-1961. De 260 meter lange mammoethtanker m.s. “Frisia”, in dok 10 bij de werf voor een onderhoudsbeurt. De “Frisia” werd in 1957 als “Universe
Lees meerFoto boven: 8-6-1961. De Deense kustvaarder m.s. “Lise Højsgaard” met aanzienlijke kop/ boegschade. In februari 1961 werd m.s. Lise “Højsgaard” bij de Scheepswerf Hoogezand te Hoogezand
Lees meer