Foto boven: 1-3-1977. De sleuvengraver “BAR 279” van Brown & Root. Sleuvengravers voor jaarlijks onderhoud in dok 8. De sleuvengraver “BAR 331” onderging in de tweede helft
Lees meerFoto boven: 1-8-1976. De NSU tanker “Doelwijk” (RDM-302) kreeg, na lang opgelegd te zijn geweest, een flinke opknapbeurt aan kraanbaan 1. Reparatie “Doelwijk” hoopvol karwei. De 54.033 dwt
Lees meerFoto boven: Het van “De Schelde” aangekochte Dok 6 (2) wordt hier Dok 10 ingesleept voor een inspectiebeurt. In 1976 werd van de Koninklijke Maatschappij “De
Lees meerFoto boven: De tanker “Fina Italië” (RDM-334) kreeg bij de RDM na een jaar varen de gebruikelijke garantiebeurt. “Fina Italie” onderging garantiebeurt. De 118.000 tdw tanker “Fina
Lees meerFoto boven: De sleepboot “Husky” kwam in 1976 voor roerreparatie bij de RDM; hier het schip gezien vanuit de “Explorer”. Roer van “Husky” snel gerepareerd. De sleepboot “Husky”
Lees meerFoto boven: De RDM verrichtte een spoedreparatie aan het vier ton zware tunnelblok van de Noorse bulkcarrier “Jalta”. Reparatie tunnelblok van bulkcarrier “Jalta” in recordtijd uitgevoerd. Onlangs
Lees meerFoto boven: De Griekse vrachtvaarder “Kappa Champion” liep in 1976 een lichte aanvaringsschade op. “Kappa Champion” voor reparatie in dok 7. Het Cyprische vrachtschip “Kappa Champion” (5725
Lees meerFoto boven: De dokhaven, een altijd boeiend werfbeeld met het vrachtschip “Kingsnorth” in het achterste dok 8. Dokhaven altijd boeiend werfbeeld. Steeds weer opnieuw een leuk gezicht
Lees meerFoto boven: Het door Verolme gebouwde booreiland voor Noble Drilling Corp., waar de RDM de voeten voor leverde. Spectaculair kantelkarwei booreilandvoeten zeer vlot verlopen. Begin augustus vond
Lees meerFoto boven: 20-10-1976. Het evangelisatieschip “Logos” in dok 7. “Logos”, een oude bekende, was weer even aan de werf. De 2500 tons metende “Logos” onderging in 1970
Lees meer