Foto boven: 31-9-1979. Het werkschip “Narwhal” met in dok 7 onderzeeboot Hr. Ms. “Potvis” en in dok 3 Hr. Ms. “Dolfijn”. Offshore gigant “Narwhal” kreeg langere
Lees meerFoto boven: Het passagiersschip s.s. “Nieuw Amsterdam” (1938) van de Holland-Amerika Lijn (HAL). Scheepswerf: RDM. Opdrachtgever: Holland-Amerika Lijn, Rotterdam. Tonnage: 36287 brt, 21496 nrt, 10429 dwt, 36235 twvp. Hoofdafmetingen: L = 215,20 m,
Lees meerFoto boven: 15-1-1963. m.s. “Nicolas” ligt aangemeerd in de haven van de RDM.
Lees meerFoto boven: De afmeerconstructies en heipaalgeleiders voor een overslagpier voor de kust van Ierland. Overslagpier voor de kust van Ierland.De aan ons opgedragen afmeerconstructies en heipaalgeleiders
Lees meerFoto boven: Bulkcarrier m.s. “Enduro”, hier in de eerste helft van 1967, nog even een schip zonder hart. Schip zonder hart.Sinds 6 december ligt bij de
Lees meerFoto boven: 12-12-1963. De Zweedse mammoettanker “Esso Yorkshire”, bij de RDM in dok 10. Omschrijving:De Zweedse mammoettanker “Esso Yorkshire” lag in december 1963 bij de RDM
Lees meerFoto boven: 22-3-1962. De Dokhaven met o.a. de “Dockyard X” en in dok 8 het Zweedse m.s. “A.K. Fernström”. Eerder: In 1957 was de “Fernström”
Lees meerFoto boven: 18-6-1963. De huidschade van één van de twee aanvaringen aan het later bij de RDM geheel herstelde m.s. “Leandros”. Het motorschip “Leandros” (10.514
Lees meerFoto boven: Werken door RDM-ers aan offshore constructies in 1964 buitengaats in de Duitse Bocht. Medewerkers van de RDM hebben in de loop van de
Lees meerFoto boven: De bulkcarrier “Senorita” met bodemschade in het nachtelijke donker in dok 9. Alles heeft een ander gezicht in de nacht. Ook ons bedrijf
Lees meer